Despre noi

Spunem povești dintotdeauna. Prin forța lor, omenirea a construit societăți și culturi, a creat relații între oameni, a lăsat moșteniri și, mai presus de orice, a învățat să evolueze.

Nevoia de autenticitate, sens și emoție pe care publicul o așteaptă din partea brandurilor a transformat arta Storytellingului într-o necesitate.

Storytellingul în business este modul în care un brand poate să identifice nevoile consumatorului și să-i câștige astfel încrederea și loialitatea.

Scriitura profesională de calitate a devenit un element critic în relația dintre brand și consumator, iar concurența pentru atenție obligă brandurile să construiască mesaje tot mai personalizate, prin care să stabilească o legătură emoțională onestă cu audiența lor.



Liviana TANE, fondator The Writing School & The Storytailors, susține cursuri de Storytelling și Content Marketing. Cu o experiență de peste 15 ani în mass-media și comunicare, a fost, pe rând, editor, producător, redactor-șef,coordonator editorial și trainer, a inițiat și condus proiecte speciale și campanii de comunicare la televiziuni importante din România (Realitatea TV, Digi 24) și este unul dintre puținii jurnaliști români care au urmat stagii de pregătire profesională la CNN.

„Începe să gândești ca un publisher, nu ca un marketer. Publisherii construiesc pe fundații profunde, bazate pe o relație de încredere cu publicul lor.”

Taj Forer

Într-o lume în care regula e scrollul, contentul trebuie să fie din acela la care să merite să-ți oprești atenția. Și degetul. Pentru asta, e nevoie să înțelegi în primul rând nevoile consumatorului. Determină ce i-ar atrage atenția și motivul pentru care ar interacționa cu acest gen de informație. În cele din urmă, încearcă să-ți dai seama cum să-l atragi cu totul în ecosistemul valorilor tale de brand.