Follow the hero

La workshopul de BUSINESS STORYTELLING înveți cum să spui povești care să te reprezinte pe tine ca brand sau produsul tău într-un fel care să atragă atenția și interesul clientului și să-l transforme în consumator, dar și în ambasador de brand (să-ți spună natural povestea mai departe și să îi convingă și pe alții să îți testeze produsele). Cursul te ajută să identifici corect punctul de referință în procesul de comunicare și îți oferă tehnicile potrivite de ajustare a mesajului în așa fel încât să genereze reacția pe care ți-o dorești din partea clientului/publicului.

Business storytelling = metodă de comunicare concentrată pe poveste și pe client (nu pe produs).

Scopul principal al mecanismului este să consolideze o relație de încredere autentică între brand și client, pe baza căreia decizia de cumpărare să vină firesc, nu agresiv.


Informații:
Durata cursului: o zi, 8-10 ore
Locația: Sediul The StoryTailors, Str. Aurel Vlaicu nr. 34, București

Avantaje:
– Grupuri relativ mici, 10-12 persoane
– Feedback punctual și personalizat
– Fiecare învață din experiența și perspectiva celorlalți participanți

După curs vei putea:
– Să spui povești care să te reprezinte pe tine ca brand sau produsul tău într-un fel care să atragă atenția și interesul clientului.
– Să creezi content propriu.
– Să formulezi corect un brief.
– Să evaluezi corect ofertele din partea unui furnizor de content.

În timpul cursului:

Feedback personalizat.

Componentă aplicată și interactivă 100%.

Ton accesibil, nu e nevoie de experiență în domeniu ca să participi, să înțelegi și să aplici metodele de la curs.

Aplicabilitate și în alte arii decât cea profesională (componentă ridicată de dezvoltare personală).

Referințe practice relevante din experiența trainerului.


Într-o lume în care regula e scrollul, contentul trebuie să fie din acela la care să merite să-ți oprești atenția. Și degetul. Pentru asta, e nevoie să înțelegi în primul rând nevoile consumatorului. Determină ce i-ar atrage atenția și motivul pentru care ar interacționa cu acest gen de informație. În cele din urmă, încearcă să-ți dai seama cum să-l atragi cu totul în ecosistemul valorilor tale de brand.

Multe branduri încă funcționează într-o izolare în care strategiile sunt gândite într-un sistem de media și marketing care nu s-a mai schimbat de 50 de ani

Odată cu crearea entertainmentului asociat cu brandul, companiile au posibilitatea nu numai să-și spună povestea, ci și să-și atingă mai ușor scopurile de marketing, să genereze vânzări și să obțină profit prin capitalizarea contentului. Dar, la fel ca toate poveștile bune, procesul începe mai întâi cu definirea scopului acestui tip de conținut premium.