Salut! Pot să te rețin câteva clipe? Ai muncit o groază azi, ia o pauză scurtă, o gură de cafea și citește câteva rânduri. Am o poveste pentru tine.

Când întâlnim pe cineva pentru prima oară, stăm de vorbă, punem întrebări, încercăm să-i deslușim povestea și să ne-o spunem, la rându-ne, pe-a noastră. Sau măcar parte din ea. De ce? Ca să ne conectăm. Ca să ne împrietenim, ca să iubim, ca să facem o afacere. În business, regula nu se schimbă. Să-ți spui povestea e un aspect esențial al construcției de brand. Îi ajută pe oameni să stabilească o conexiune cu tine, cu produsele tale, cu serviciile pe care le oferi.

De fapt, știința a confirmat ceea ce știam sau intuiam deja dintotdeauna: suntem conectați de și prin povești. Ne ajută să înțelegem mai bine, să căpătăm încredere, să fim receptivi. Este modul în care construim legături între noi, ne asumăm cauze și misiuni, evoluăm. Și este modul în care împărtășim emoții. Râdem împreună, plângem împreună, empatizăm cu alții, ba chiar, dacă e cazul, trecem la acțiune.

Peste 198 de milioane de oameni din toată lumea folosesc ad blockers, iar consecința se măsoară în pierderi uriașe pentru companii: aproximativ 21.8 miliarde de dolari minus pentru mediul de business.

Și dacă te gândești că astea erau cifrele pentru anul 2015, imaginează-ți cum stau lucrurile azi. Iar tu trebuie să găsești mereu soluții să ajungi cât mai aproape de publicul tău. E deja o certitudine: content marketingul funcționează. Iar principalul lui scop e să-ți aducă mai mulți clienți sau să te ajute să-i ții aproape pe cei pe care îi ai deja. Cu alte cuvinte, să se traducă în vânzări, deci în profit.

82% dintre cei care publică un articol zilnic atrag cel puțin un client, spre deosebire de cei 57% care postează doar o dată pe lună.

Multe companii au trecut deja la acest tip de comunicare. În doi ani, Kraft Foods a obținut un ROI de 4 ori mai mare prin content marketing decât prin reclame tradiționale. Oamenii vor povești cu substanță, nu reclame. De-asta un conținut de calitate înseamnă bani pentru afacerea ta. Mulți bani.

Sunt The Storytailor și scriu povești. Mi-ar plăcea să scriu și poveștile tale de business și să le dăm drumul în lume. Scrie-mi dacă vrei să știi ce pot să fac pentru tine. Mă găsești la story@thestorytailors.ro.

Acum bucură-te de cafea 🙂

Cu prietenie,
The Storytailor